24 May 2009

hyperaktiv...naaa, bara lite ;)

Har jag varit/är i något slags hyperaktivt läge idag!

Vaknade alldeles för tidigt av något slags gnisslande ljud utifrån (E4:an passerar utanför fönstret så vad ska man säga?), strålande solsken som fick mig att studsa upp. Började med att plugga lite, hade ju ett par sidor kvar att läsa sedan igår...

Fortsatte med att laga en massa mat (stoppat 10++ lådor med färdiga portioner i frysen, vilket är bra att ha när jag snart hamnar i en jag-vill-inte-laga-mat period igen)! Efter det studsade jag vidare ett par varv i motionsspåret (rastlös som få!) innan jag avslutade och skickade in veckans hemuppgifter. Lyckades sedan lugna ner mig i säkert en timme innan jag hoppade upp igen - lagade mat till resten av huset!

Nudå? Lyssna på Janis Joplin :) Leta kort till draken kanske? Eller kanske ta någon annan punkt på den allt kortare att-göra-innan-maj-är-slut listan?

Känner mig lätt hyperaktiv idag.

No comments: