15 January 2010

vfu-snack inför våren

Idag har vi pratat VFU inför våren, jag och min samordnare alltså. Nu ska samma "handledare" som jag hade förra perioden tillfrågas igen, se om jag får hänga på honom igen. Om inte det går så gör vi ett försök med en av de andra i samma arbetslag. Vore ju trevligt att få pyssla på med sina framtida ämnen (ma/fy/tk) men om inte det går så överlever jag nog med andra (sv/ty) istället. Det är ju "bara" tre veckor och intressant att testa lite nytt med ;)

Passade även på att prata lite framtida exjobb (måste ju anmäla mig nu i vår) som ska göras under kommande höst. Sedan var vi visst inne på lite PIM med, det kanske är något man skulle bocka av på listan innan en examen (om det nu är möjligt). Hmm.

Finns så mycket man skulle vilja göra om man bara hade oändligt med tid!

No comments: