05 July 2009

Sömnlös & lite GENSOjobb

Pysslat en del med GENSO de senaste två dagarna. Dels satt vi med våra framtida forum igår - hade lite lösenord- & verifikationsproblem till en början men till slut löste det sig! Artar sig, skulle jag säga. Satt även lite med hemsidan innan det spårade ur, finns lite oönskad sync mellan test och prod. miljö just nu, bör fixas till veckan innan mer kan göras :( Skrev lite dokumentation när jag ändå var i farten, vilket även gjorde att ett par öppna trådar kunde stängas. Dock öppnade jag tre nya så att i slutändan gick den delen nog plus/minus noll!

Idag blev det lite mer forum (måste ju testa funktionerna som finns innan vi kan släppa dem) och lite research för framtiden (mjukvarusläpp och sådant som ska komma inom ett par månader hos oss)! Även kollat igenom användarvillkoren för forumen, ändrat lite (lagt till & skrivit om) samt börjat preppa framtidens "aktiva utvecklare + oldies" lista. Inte så illa, klart bättre än inget alls!!! :)


Men nu - sova är bra har jag hört, bör nog testa snart. Borde försöka få tillbaka någon slags dygnsrytm. Känner att jag ligger ca 3-4 timmar ur fas nu.

"Technical Support, Bugs and Other Insects"

No comments: